Powered By Blogger

вторник, 18 июня 2013 г.

Еволюція кодування сигналу автосигналізації

Ринок автосигналізацій на цей час переповнений. Коробки майорять привабливими характеристиками, а якщо звернутися до інтернету — це ще більше заплутає вас, оскільки маркетингова пропаганда та недобросовісна конкуренція може збити з пантелику будь-кого.
Автосигналізація — це спеціальний пристрій, який призначено для повідомлення власника про несанкціоновані дії по відношенню до його автомобіля.
Світ сигналізації багатолик, відмінності між окремими моделями виділяють по цілому ряду параметрів, серед яких дальність дії, наявність зворотного зв’язку та GSM GPS модуля, просунуте кодування сигналу, а також інші корисні функції.
Найбільш слабка ланка автосигналізації — радіосигнал, який передається від брелока до основного блоку. Чим більше вдосконалюються технології кодування цього сигналу, тим більше зловмисники намагаються удосконалити грабери, для зняття авто з охорони.
Виробники охоронних систем розробляють все нові способи кодування радіосигналу, для удосконалення своєї продукції. Трохи простежимо еволюцію кодування сигналу в автосигналізації.
На самому початку своєї історії, кодування було досить нескладним. Тоді-то викрадачі і озброїлися сканерами. Цей прилад перебирає код, доки авто не розблокується. У відповідь розробники сигналізаціїстворили захист від сканування, який блокував перебір кодів.
Зловмисники знову розробляють пристрій для злому автосигналізації. На цей раз це грабер — приймальник-передавач, який запам’ятовує один з кодів відтворений власником авто при постановці його під охорону. Потім цей код відтворювався знову, тим самим знімаючи систему з сигналізації.
Для боротьби з граберами, виробники сигналізації стали застосовувати динамічний код, тобто кожен раз брелок посилає новий код до основного блоку. Методом підбору такий код не знайти протягом кількох років.
Вдосконалений грабер працює за іншим принципом. Він посилає завади під час постановки авто на охорону своїм власником. В результаті у зловмисника записується декілька відповідних кодів, які ще не були використані. Залишається тільки відтворити один з них. Така ситуація виникла частково від того, що постановка і зняття з сигналізації здійснювалося однією кнопкою, тобто по суті використовувався один тип сигналу. Частковим вирішенням проблеми стало застосування різних кнопок для включення і виключення автосигналізації. Таким чином, зловмисники не можуть зламати сигналізацію, якщо звичайно ви не починаєте тиснути на всі кнопки підряд, у разі невдалої постановки на охорону з першого разу.
Виробники охоронних систем постійно вдосконалюють системи кодування сигналу. Останнім часом популярне динамічне кодування KeeLog і KeeLog +. Просунуті виробники самостійно співпрацюють з компаніями, що займаються електронною криптографією. В результаті співпраці розробляються оригінальні динамічні коди.
Для прикладу, виробник автосигналізації Sheriff і Challenger застосовують динамічне кодування нового покоління — CFM і CFM II. Зміна коду відбувається за алгоритмами, які тримаються в суворій секретності. Під час програмування брелока сигналізації, кожному примірнику присвоюється не тільки унікальний розрядний номер, а й індивідуальний закон зміни коду. Ця інформація записується в пам’ять сигналізації один раз і не з’являється в радіоефірі. Крім того кодування має статичну і динамічну частини. Статична частина змінюється від партії до партії, крім того вона відома тільки одній людині. Це все сприяє підвищенню засекреченості передачі радіосигналу, при цьому зламати кодування практично неможливо.
Компанія МСС розробила свою власну систему кодування сигналу. На усіх систамах восьмої моделі Магнум - індивідуальний код.
Технології викрадення теж не стоять на місці, тому розробники автосигналізації постійно вдосконалюють свій товар.

Комментариев нет:

Отправить комментарий